آخرین اخبار
کد مطلب: 125469
امام جمعه لردگان:
مسئولان، رسيدگي به مشکلات مردم را در اولويت قرار دهند
تاریخ انتشار : 1396/11/06 15:12:26
نمایش : 2041
امام جمعه شهرستان لردگان گفت: مسئولان بايد با برنامه ريزي و تلاش، رسيدگي به مشکلات معيشتي مردم و رفع معضل بي آبي در شهرستان را در اولويت کاري خود قرار دهند.
 به گزارش خبرنگار سلام لردگان،  حجت اسلام سيد مهدي تاج زاد با سفارش خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي و پرهيز از گناه و معصيت گفت: حضرت علي (ع) فرمودند: بترسيد و تقوا پيشه کنيد چون مسئوليت شما نسبت به بندگان خدا، مسئوليت سنگيني است .
وي گفت: آدم با اين ويژگي هايي که خداوند به ايشان داده است نسبت به بندگان و نسبت  به کشور و محل زندگي خود بايد رعايت اتقوي الهي داشته باشد .

امام جمعه لردگان با اشاره به اوضاء اقتصادي کشور و از بين بردن بيش از 300 هزار ماهي در منطقه فلارد لردگان از دستگاه هاي نظارتي و امنيتي خواست تا با پيگيري با کساني که عامل از بين رفتن اقتصاد مقاومتي و باعث از بين رفتن ماهيان منطقه فلارد شد به جد برخورد شود .

تاج زاد در ادامه گفت: بعضاً شنيده مي شود توسط مسئولين و دستگاه ها برخورد زشت با ارباب رجوع  و مردم صورت مي گيرد، شنيده شد در بيمارستان لردگان به مردم اين شهر اهانت شده چرا کسي نظارت و برخورد نمي کند و از مسئولين امر خواست تا با متخلفين برخورد بکنند .

وي در بخش ديگر سخنان خود گفت: بيش از 13 هزار نفر از جمعيت بخش سردشت و ديگر روستا هاي اين شهرستان با کمبود آب مواجعه هستند لازم است مسئولين استاني به گرفتاري ها و مشکلات مردم رسيدگي کنند .

امام جمعه لردگان، پنج شنبه 12 بهمن، بازگشت حضرت امام (ره) به ميهن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامي را تبريگ گفت و افزود: دراين ايام امام بزرگوار ما با آن استقبال عظيم و عجيب مردم به کشور بازگشتند که نشانه اين است که جايگاه امام جايگاه خاص بود .

وي افزود: بعضي از شخصيت ها به خاطر پول مورد احترام قرار مي گيرند بعضي به خاطر منصب و موقعيت، اما، بعضي شخصيت ها مثل امام (ره) و آن ويژگي هاي شخصيتي که داشتند مورد احترام مردم قرار مي گيرند، امام سياست را با معنويت، سايت را با اخلاق و با عرافان ممزوج کرد؛ امام (ره) کسي بود که شرق و غرب متحير آن بودند .

وي گفت: جوانان بدانند انقلاب ما داراي ويژه گي ها و دست آورد هاي است؛ از اول انقلاب اسلامي همه جور کشور ايران را تهديد کردند چه در جنگ تحميلي و چه در تحريم هاي اقتصادي، فتنه ها، و توطئه ها داخلي و خارجي که اولين وِيژه گي انقلاب ما اين بود که با اين همه مشکلات پيروز و سربلند بيرون آمديم.

تاج زاد به دومين ويژه گي انقلاب اشاره کردو گفت: فرق انقلاب ما با بقيه ي انقلاب هاي دنيا، اعتماد بين مردم و نظام است در هر صحنه اي که پيش آمد مرد با نظام با هم بودند و هستند .

وي گفت: مردم ما هنوز سرپيمانشاني که با امام (ره) و بعد با رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله امام خامنه اي بستند، هنوز هستند و هيچ گاه پيمان شکن نيستند .

خطيب جمعه لردگان با اشاره به سومين ويژه گي هاي انقلاب گفت: در اوج تحريم ها در عرصه هاي دانش هاي بنيادين و فناوري هاي جديد دانشمندان ما چقدر پيشرفت کردند و دنيا متحير شد .

وي گفت: امروزه همه ي دنيا از نفوذ ايران و از امنيتي که در ايران است سرگردان هستند، کشوري که دور تا دور آن جنگ است اما بالاترين سطح امنيت را ايران دارد . سوال اينجاست که در اين انقلاب با اين همه دست آورد براي ادامه راه چکار بايد کرد؟

وي  با اشاره به تعبير مقام معظم رهبري گفت: انقلابي ماندن و انقلابي زيستند، ببينيم امام و آرمان هاي امام چه بود ؟ که تظمين اين راه انقلابي ماندن و انقلابي زيستن است .

تاج زاد در پايان به ايام شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره داشت و گفت: حرمت حضرت زهرا(س) در شهرستان نگه داشته شود و از برگزاري جشن ها و عروسي ها در اين ايام خوداري کنيد همه ي مساجد و هيات مذهبي نيز با برگزاري مراسم سوگواري آن حضرت اقدام نمايند .

انتهاي پيام/630 ل

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس